Łazienka i prysznic/toaleta, cechy szczególne: prysznic ze strumieniem deszczowym
Szlafroki, deska do prasowania, żelazko, telewizor z płaskim ekranem, suszarka do włosów, zestaw do kawy/herbaty, część wypoczynkowa, kapcie, telefon
Balkon lub taras
Wyposażenie balkonu/tarasu: z prywatnym basenem
Wi-Fi za opłatą)
Bezpieczny (w zestawie)
klimatyzator
Wyżywienie - Oblu Select At Sangeli
All Inclusive (I) (zobacz szczegóły)
Łączna liczba restauracji: 1
Restauracja bufetowa/restauracja à la carte „THE COURTYARD” z kuchnią międzynarodową, śniadanie od 7:00 do 10:00, obiad od 12:30 do 15:00, kolacja od 19:00 do 22:00
restauracja à la carte/restauracja grillowa, restauracja specjalizująca się w owocach morza „just grill”, obiad 12:30-14:30, kolacja 19:00-22:30
'jus twok'Lunch od 12:30-14:30, kolacja od 19:00-22:30
Liczba prętów: 1
bar przy basenie „The Sangs”.
Bar „THE ROCK”.
Bar „HEDHIKAA HUT”.
Kategoria hotelu - Oblu Select At Sangeli
5
Sporty - Oblu Select At Sangeli
Fitness/sporty aktywne: sala fitness (za opłatą)
Sporty wodne: kajak (w cenie); snorkeling (w cenie); Nurkowanie (za opłatą, szkoła nurkowania PADI)
Inne opcje sportowe: kursy jogi (za opłatą)
Wellness - Oblu Select At Sangeli
Strefa Spa & Wellness: ELE|NA SPA & WELLNESS
Rozrywka - Oblu Select At Sangeli
Wieczorna rozrywka: muzyka na żywo, muzyka DJ
Uwaga dotycząca dostępności hotelu - Oblu Select At Sangeli
Hotel nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Adres - Oblu Select At Sangeli
Północny Atol Male Północny Atol Male Ograniczona mobilność Należy pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Jednakże na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności. Twoje potrzeby. Uwagi Malediwy:Bagaż: Należy pamiętać, że w przypadku transferu hydroplanem lub Na rejsie krajowym limit bezpłatnego bagażu wynosi maksymalnie 25 kg na osobę (bagaż podręczny/plecak i bagaż rejestrowany), do hydroplanu można zabrać maksymalnie 3 kg bagażu podręcznego i maksymalnie 5 kg bagażu podręcznego podczas lotu krajowego. W przypadku przekroczenia limitu należy uiścić dodatkową opłatę bezpośrednio u linii lotniczej (koszt około 5,00 USD za kilogram nadbagażu). W takim przypadku bagaż może zostać dostarczony późniejszym samolotem.Małym dzieciom do lat 2 nie przysługuje bezpłatny bagaż i nie otrzymują własnego miejsca. Niemowlęta: Na wszystkich wyspach Malediwów w przypadku niemowląt poniżej drugiego roku życia należy uiścić rządowy podatek środowiskowy w wysokości około 6 USD dziennie bezpośrednio w hotelu (dotyczy wszystkich ośrodków). Metody płatności: Należy pamiętać, że czeki podróżne nie są już akceptowane na Malediwach. Transfer: Uwaga: jeśli przylatujecie na Malediwy po godzinie 15:15, należy zarezerwować nocleg na lotniskowej wyspie Hulhule, gdyż transfery do hoteli poza Atolem Male (ze względu na zakaz nocnych lotów) odbywają się tylko miejsce w godzinach 6:00 - 18:00: 00:00, a zameldowanie kończy się o godzinie 16:00. Prosimy o zrozumienie, że ze względu na ograniczoną liczbę hydroplanów i pobieranych transferów, na lotnisku mogą wystąpić okresy oczekiwania. Loty powrotne z Male możliwe są po godzinie 9:00. W przypadku wcześniejszych lotów powrotnych wymagany jest nocleg. Transfer na wszystkie wyspy jest obowiązkowy, a rezerwacja hotelu bez transferu nie jest możliwa.
Malediwy, Male Atol, Nord Male Atoll (kaafu Atoll)
Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:
BEZPIECZNE I TANIE WAKACJE
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.